Kampanie i Promocje

  • Milko promuje ruch i zdrowy styl życia

    Środa, 10 czerwca 2020

    Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Już od wielu lat Milko zachęca Polaków do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy podczas różnych form aktywności. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na różne, często... Czytaj więcej »

  • Koral Dance Show

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    W tym roku z racji szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Koral pojawi się zarówno w telewizji, radiu i na billboardach, jak również w prasie branżowej. Z uwagi na bardzo pochlebne opinie oraz rewelacyjny odbiór kampanii reklamowych, Koral kontynuuje w tym sezonie współpracę z ambasadorami marki Bracia Koral – Arturem Żmijewskim oraz Damianem Kordasem. Dla konsumentów i wszystkich... Czytaj więcej »

  • Kampania nowej Delmy

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    Delma Maślany smak 80% tłuszczu to ulepszona wersja doskonale znanego polskim konsumentom produktu. Dostępna w dwóch wygodnych w użytkowaniu opakowaniach – w kubku 500 g oraz w kostce 250 g, Delma Maślany smak 80% tłuszczu sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, jak i gotowania czy smażenia dań. W nawiązaniu do uniwersalności produktu oraz jego charakterystycznego,... Czytaj więcej »

  • Mlekovita na ekranach

    Poniedziałek, 08 czerwca 2020

    W czerwcu Mlekovita kontynuuje ogólnopolską kampanię telewizyjną, która w największych stacjach telewizyjnych promować będzie masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanę Polską 18%, śmietankę Wypasioną 30% oraz napój Super Body Active o wysokiej zawartości białka. Mlekovita widoczna będzie przy najpopularniejszych produkcjach telewizyjnych w największych polskich stacjach.... Czytaj więcej »

  • Kubuś – znaczy bezpieczny!

    Wtorek, 02 czerwca 2020

    W kampanii przedstawiającej portfolio marki, Kubuś skupia się na bezpieczeństwie, bo Kubuś, znaczy bezpieczny: bez barwników, bez konserwantów i bez syropu glukozowo-fruktozowego. To właśnie bezpieczeństwo produktów sprawia, że ufają im rodzice i uwielbiają je dzieci. Czytaj więcej »

  • Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

    Poniedziałek, 01 czerwca 2020

    W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Kotlin przypomina, jak odpowiedzialnie przygotować posiłki. Bohater kampanii marki w social mediach – Piotr Cyrwus, w pierwszym z serii spotów przypomina, że przed grillowaniem należy dokładnie umyć ręce. To kontynuacja komunikacji „Kotlin. Zmienia jedzenie na dobre”. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczął kampanię reklamową TO JEST PYSZNE #WDOMU. Na jej potrzeby przygotowano emocjonalny spot, prezentujący sceny z domów wielu Polaków. Film w optymistyczny sposób opowiada, że mimo trudnej sytuacji „razem możemy sprawić, że każdy dzień będzie piękny”. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland,... Czytaj więcej »

  • 18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo,... Czytaj więcej »

  • Chwile w kolorach Fantasia

    Piątek, 15 maja 2020

    Pierwsze wiosenno - letnie promienie słońca, są zwiastunem nadchodzącego ciepła, za którym w zimie tak bardzo tęsknimy. Więcej słońca odsłania coraz to piękniejsze kolory otaczającej Nas przestrzeni. Wszystko nabiera wyjątkowych barw, dzięki czemu jesteśmy w stanie pozytywnie patrzeć w przyszłość. Nowa kampania marki Fantasia „Chwile w kolorach Fantasia” udowadnia, że... Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Tidal

    Wtorek, 12 maja 2020

    Latem 2020 firma Energizer przygotowała dla konsumentów akcję z nagrodą wysokiej jakości. Mechanizm jest prosty: należy kupić dowolny produkt Energizer, zarejestrować zakup na stronie internetowej kampanii, a w zamian otrzyma się prezent - 2 kody dla 2 osób, aktywne przez 60 dni każdy, upoważniające do korzystania z platformy Tidal w wersji premium. Platforma ta oferuje ponad 60... Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową dedykowaną nowości w ofercie marki – serkom homogenizowanym. Celem komunikacji jest przedstawienie konsumentom nowego produktu oraz podkreślenie, że jest to idealna propozycja, gdy ma się ochotę na coś pysznego i pożywnego. Spoty promujące serki homogenizowane z Piątnicy pojawią się w telewizji oraz na kanałach VOD.... Czytaj więcej »

  • Marka Somersby w swoim nowym spocie przedstawia bezalkoholową nowość - Somersby Wild Berries 0,0%. Reklama emitowana będzie od maja w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Somersby Sparkling Rosé to tegoroczna nowość, która weszła na rynek w marcu br. Jest to idealna propozycja na letnie dni i wieczory. Podane w kieliszku mocno schłodzone Somersby Sparkling Rosé, inspirowane różowym winem, zadowoli wielbicieli piw smakowych. Ma jasny kolor, lekki, orzeźwiający smak i delikatne bąbelki. Czytaj więcej »

  • Bezpieczna rozrywka online z Kubusiem

    Poniedziałek, 27 kwietnia 2020

    Bo to nie wszystko jedno, co robi w sieci Twoje dziecko! Kubuś o tym wie i w czasie, gdy należy pozostać w domu, proponuje rodzicom dedykowane najmłodszym aktywności, które oprócz tego, że angażują dziecko, to uczą poprzez zabawę. Czytaj więcej »

  • Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności... Czytaj więcej »

  • JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant. Za... Czytaj więcej »

  • Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. Czytaj więcej »

  • Tradycyjnie w Wielka Sobotę marka Koral wyemitowała tegoroczny spot reklamowy, w którym zabiera widzów do tętniącego słońcem, radością i tańcem, wakacyjnego klimatu. Koral w obliczu epidemii koronawirusa działa zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną #zostańwdomu, zachęcając młodych ludzi w social mediach do pozostania w domu. Jednocześnie w komunikacji ATL przesyła... Czytaj więcej »

  • Fantastyczna, a zarazem bezpieczna impreza z przyjaciółmi w czasach narodowej kwarantanny? Tak! To możliwe, jeśli każdy, pozostając w swoim domu, połączy się ze znajomymi przez Internet, by wspólnie bawić się na kapitalnej domówce pod banderą Captain Jack. Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki... Czytaj więcej »

  • Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie. Czytaj więcej »

  • Marka Spichlerz Rusiecki, wieloletni lider kategorii konserw mięsnych w słojach rozpoczyna intensywną kampanię reklamową pod hasłem „Do spiżarni i na stół” zachęcając jednocześnie do przyłączenia się do społecznej akcji #Zostańwdomu. Czytaj więcej »

  • Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. 30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”. Marka, poprzez nawiązanie do... Czytaj więcej »

  • Jak teraz Ż?

    Wtorek, 07 kwietnia 2020

    Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, pokazując jak cieszyć się życiem –nawet w trudnych sytuacjach. W dobie epidemii marka postanowiła dodać konsumentom odrobinę otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Ze znanych z dawnych spotów scen powstał manifest „W Ż trzymaj dystans”, promujący zachowania, przypominające jak żyć... Czytaj więcej »

  • W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik, która w spocie na kanałach VOD, YouTube na i Facebooku odsłania kulisy tradycyjnej produkcji kraftowych Listków Waflowych. Za kampanię odpowiadają agencja branded contentowa Labcon oraz Value Media, należące do grupy komunikacyjnej Group One. Czytaj więcej »

więcej artykułów